lördag 15 januari 2011

hatar mänskligheten

2 kommentarer:

  1. Postat av: jeni
    jag tycker det är så himl jobbigt när det är mer.. att man inte vet om man sa säga ja eller nej för att vara artig! svårt att komma på ett exempel. men typ nr man rökte och man var jätteröksugen och nån random person bara vil du också ha en cigg? och jag bara EEEEEEEEEH! vad ska jag svara? så jag svarade oftast ne och då blev det jättekonstigt. varför gjorde jag det? eller om nån sk bjuda en på nåt som är liebesvär och man bara NEJ DET BEHÖVS INTE, ska personen få skylla sig själv för att den frågade? haha. ångestmoment för mig, tar mig typ fyra minuter att komma p om jag skasäga ja eller nej.
    HEJ MEGAKOMMENTAR
    2008-jan-10 @ 13:44

    Postat av: fiffi
    samma här!!!!!!! ÄLSKAR megakommentarer dessutom.

    eller typ när nån frågr om man vill ha nåt, nån slags present eller gest, och man säger nej fast man vill haden ändå, fast typ som ÖVERRASKNING hahaha händer inte ofta men folk borde förstå :(
    2008-jan-10 @ 18:43
    URL: http://fiffigirl.blogg.se

    SvaraRadera
  2. EH VA HAHAHAHAHA vafan snackar vi om?

    SvaraRadera